Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

This Is The End, You Know

Av Alexandra - 31 mars 2009 10:05

hej trötter, gick upp 10 i 8 i morse. Skillad man är alltså, så grymt jävla trött. Annars? kommer typ gå ig i matte b xD haha vad jag suger på matte.


Bussen till holmen går på ca 1 timme, och tror jag kan programet på ett ungefär, aja ^^ det är ju typ typ bara programridning så ^^ Taggar till 3 maj då jag ska vara me med C i lule har jag bestämt ;)


Saknar dig Powni bus <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 6 april 2009 23:32

www.sassaah.blogg.se - Läs den i ställe x)

Av Alexandra - 6 april 2009 22:23

I love you , always will. Can´t you just see that. K <3   kvällen hade sina stunder men hade kunnat va med sanna som jag typ inte träffat på apa länge så. Dom drog iväg mig te Linnea, så kvällen spenderades hos henne + hennes 2 barn + mamma och th...

Av Alexandra - 5 april 2009 16:25

When it's too late...   No more, Nu ska jag skaffa mig ett liv eller nått liknade typ. However va jag och red Maja i dag = Haha XD fy fan vad annorlunda det var, men nyttigt att rida olika hästar.   Sen nu har jag bakat en kladdkaka, tror ni int...

Av Alexandra - 3 april 2009 23:35

Det är just min tur !!! Fan fan fan fan fan fan fan, Jag ska lägga mig ner och dö. Varför blir det alltid så här ? Tajmingen är alltid så dålig och ga vad damppp jag får !!! Man kan inte ha med otur än jag alltså.   Nyss hem kommen från Linnea och de...

Av Alexandra - 3 april 2009 00:08

Nu ska jag lägga mig med min data och läsa the host :P E-book you know ^^ Sen nån annan gång i livet sova, Skönt me lov  ^^...

Ovido - Quiz & Flashcards