Alla inlägg under januari 2009

Av Alexandra - 30 januari 2009 23:39

seriöst så har jag typ bara vart i stallet , först skolan åh holmen, red ut på en viss Drutten, sen te C åh hon masserades. Soet hest i ett nötskal ^^ Fick även testa rida Bellman, på kandar hej typ poni känsla , jätte liten hals och biff man bara ja, men en rolig liten sak :)


jag har nå grymt tränings verk på baksida lår, tror de är från hovkursen i skolan vi hade i onsdags, asså de gör svin ont, i morse trodde typ jag skulle dö eller nått.


Annars typ int gjort nå, laga mat åh go mat :) åh sett oc avsnitt. Jag nöter som fan.



mitt liv.

Av Alexandra - 29 januari 2009 21:06

nyss kommit hem, va förbi stan åh köpte en b&j så ska äta åh se the oc ;) poan va pigg i dag men inte så farligt andå, dock va vi mest ute i snödrivorna men men ^^

Hade ju då en teorilektion i dag, ungarna ville ju inte gåå, vi gick även över en kvart så de var lite stress att rida för josse som jag skulle åka hem med red ju då och ja hursom helst de vart lite stress ^^ annars väldigt roliga dag faktiskt :)

Av Alexandra - 28 januari 2009 22:02

Stackars mig alltså, va tvungen att duscha i kallvatten , hujja. hatar elevhem från och med nu, detta är som int första gången !! det va seriöst typ is och jaa jag va tvungen att duscha för jag kände mig så jävla äcklig och mitt hår va så urk, stort behov av en dusch så fick plåga mig lite. ska försöka göra svenskan nu men blir nog inte av, men men ^^

Av Alexandra - 27 januari 2009 18:09

Ledig hela dagen i dag, ruskigt skönt ^^ Helena skulle hjälpa mig att tömköra C i dag då, detta vart inte fallet då jag försov mig åh missade bussen som gick 5 i halv 12, (jag vaknade halv 12) Kan inte hålla på så här åh försova mig var och varranan dag, jag gick ju ändå åh la mig 12 i går :O Annars brukar de ibland bli ett åh då går jag upp typ halv 8 så va fan. Så de vart åka ut med Kennet klockan 3 iställe, Nåja, C va mkt fin i dag <3 :) Asså vilken skillnad de är på henne bara sen jag inte ridit i den andra sadeln, ja nu vet jag inte hur hon är i traven men alltså allt går mkt lättare. Soet galen liten hest :) <3


Woho jag hittade C´s vaccinations intyg som jag "tappade bort" vilket jag igentligen inte gjorde då jag bara hade förlagt de i en bok då men men ;) det är tillbaka nu och de är de som e de viktiga xD


Allt går fammåt kanske blir nå tävlingar i år :D:D


Ego pics for life^^

Av Alexandra - 26 januari 2009 16:17

försov jag mig idag, till klockan 11, missade första lektionen så jaja, I morgon är jag helt ledig :D fatta skönt, men ska palla mig te stallet med nån buss tidigt så ska vi tömköra Bus C som va pigg i går.

Kajsa kommer på fredag kanske, good.



Av Alexandra - 23 januari 2009 23:13

sitter och spelar guitar hero, uppe på tok förlänge för att ha kurs i morgon , hmm, nåja, snart ska vi kanske köra lite singstar oxxå ,jag suger på allt. men på guitar hero fick jag faktiskt 94% en gång, jaaj, på easy men men ;)


Av Alexandra - 23 januari 2009 21:17

min pappa gick nu och köpte en skrivare åt mig att ha i kalix åh skriva ut arbeten åh fick en ny sadel åh pappa har beställt massa häst grejjer åh ska beställa mera, börjar känna mig en aning bortskämd, okej jag är bortskämd i bland, om man tänker på allt jag har så xD


*häst, moppe, epa, egen data (eller ja typ 3st)+ skrivare, systemkamera, dyr sadel åh de är de större grejjorna så .

Av Alexandra - 22 januari 2009 22:54

mitt liv är följande:

*mobil

*lypsyl

*bafucin halstabletter

*platttång + volymtång + alla hårprodukterna

*Kieffer sadeln min

*datan


och nu e jag ledsen för att mitt lypsyl är borta :'( måste gå och köpa ett nytt i morgon. Men i dag fick jag min nya sadel :D

pluggat i dag, men Photoshop kan typ gå och döö för de vill inte göra som jag vill, ville göra afischen lite fin men icke


annars en helt vanlig dag, Skola, tandläkaren, hästen, plugga, datan åh mobilen som får sina cp ryck, ja denna dag bjöd väll på det mesta antar jag.

Ovido - Quiz & Flashcards