Alla inlägg under september 2008

Av Alexandra - 29 september 2008 10:46

Nu har jag vart och provridit totalt 6 hästar x) jobbigt på 1½ dag nåja ^^ kom hem i natt, halv 3 xD haha. nåja nu har jag hittat en jag vill ha, men pappa tycker såklart att den är för gammal och visst är den väll de, 91a men och?? xD vill haaa. han är verkligen en läromästare =)  men självklart tycker pappa att han e på tok för gammal men jaja xD tycker ja oxå men han e ju pigg och glad och skadefri =)



Don't give up on the dream
Don't give up on the wanting


Fall into you it´s all I ever do

When I hit the bottle

Cause I'm afraid to be alone

Av Alexandra - 25 september 2008 20:31

Vart lite med sanna i da ^^ fotat oxå ,va ut själv en gång tidigare på dagen sedan engång med sanna , såg även filmer på när sanna provred lite poa ponnyer x) haha, och i morgon drar jag och ska provrida lite poa heestar xD jag har sååå kul ^^


woho, såg 2 episoder av säsong 3 på heroes ^^ lyckades få ner dom, med spansk text xD njå de gick ju =) fattade ju eftersom dom prata engelska x) haha


nu ska jag pluugga och packa, stockholm i morgon =D=D


Thanks for the memories
Even though they weren't so great

Av Alexandra - 23 september 2008 15:23

Ja nu bär det snart av te boden igeen, dör ju typ snaart... faaan vad jag har ont i halsen och det blir fan inte bättre av nåå:/ Så blev inget att rida Nellie i veckan, får ta det nästa vecka... men det är bara de att pappa villl ju att jag ska hitta mig en poa där nere, men om jag int gör det då?? vad ska han då gö. Pappa e ju så inne på 4-5 åringar nu och hittat ett ställe där vi ska prova några stycken, smaart asså. Visst e det kul att ha en yngre häst att ha länge men jag behöver ändå en läromästare, nåja det blir nog bra. Annars e ju Nellie faktiskt riktigt fin =) pigg och lugn liten stor sak x) haha


Ursh, får typ spykänslor hela tiden, jobbigt :( hatar att vara sjuuuk,, och om några dar åker jag till stockholm, faan vad jobbigt xD

Ne nu ska jag packa ihop lite grejjor som jag ska ha i boden och de som ska me te stockholm,,

Av Alexandra - 21 september 2008 19:44

Halsfluss har då jag fått så nu går jag på pencilin, jippii mamma tvingar mig att at de lugnt så ingen ridning i morgon på lektion men Nellie ska jag rida på tisdag, och på holmen ska jag rida ^^ men gympan skulle jag nog få slippa ^^  Och på fredag då drar ja till STOCKHOLM x) eller njaa, vi ska mest åka runt i 2 dagar och ja vissa heestar e i stockholm som ex. Compere.

Igår va jag med malin ^^ fotade först lite när hon red Glojjs och sedan åkte vi te mig och sedan te hon ^^ vi såg one missed call, det var ett tag sedan jag såg den och malins fåglar skrämmer mig!! x)

Åh vissa personer stööör mig som fan just nu, Malin vet då en ^^


I wanna go back in time and stop it there, at the time when you was good. I Miss you so much  but i can never see you again... Your gone forever and now it´s only the memories left.

Av Alexandra - 19 september 2008 14:41

someone call the ambulance there’s gonna be an accident

Fatta att jag nöter Placebo och nu har jag jävla infra red på hjärnan xD haha


I dag då, red Drutten och ja vi skulle ju ut i skogen och galoppera i en backe, skritta ner och så upp igen några varv ^^ första gången vi skulle ta galopp uppför så börjar ju dutten så klart att busa lite, hade jag bara vart mera berädd och rätat på mig och hållt upp hans skalle hade jag int rammlat av han xD haha, ja nu landa jag ju på fötterna och höll kvar i tyglarna så de var ju ingen hemskt så ^^ jag som stod brevid honom bara xD haha, dock såg det nog ganska fult ut nåja, sedan lullade det på han ville gjärna dra ner huvudet men icke ^^ Igår provred jag ju Nellie =) fin poa hest ^^ Inte svår riden men pigg och glad xD vi körde ju nästan galopp på stället ibland ja ganska mcyket faktiskt x) haha då hon inte ville bryta av och jag hoppade faktiskt 1 meter !! xD


Av Alexandra - 17 september 2008 12:29

allvarligt jag nötter Placebo, Blink 182 och Panic! at the disco x) haha


Red Conny i dag på holmen, hoppsadel och hopp läder x) vi stod typ upp hela tiden och red lite över bommar. Gick faktiskt ganska bra, fram till då vi skulle sitta i traven, jag tappar han totalt och han bara springer på, jag vet inte vad jag gör men något som gör att så fort jag sätter mig så bara kutar han iväg... kan verkligen inte sitta på honom. och det blir inte bättre i hoppsadel. nåja... nyttigt att rida andra hästar fast jag helst hade ridit lilla lvan =) han e så fin, tycker jag dock verkar jag vara själv i klassen om det. nåja ^^

Drutten är dock någon jag skulle vilja rida igen ^^


Och i dag skulle mamma ringa te någon som man kan få hjälp att hitta hästar av. Och vem fan tror ni det var då ^^ Jo han som importerade Britney till sverige. Han som jag försökt fått mamma att försöka få tag på i år men hon slarvade bort hans nummer x) och nu när hon ringde så sa kom dom in på att vi köpt en ponny som var importerad från belgien till örebro och så nämde mamma götarsviks och då klickade de. En brun ponny med bläs, 4 vita ben och en svart fläck och super härligt tempramet, Självklart min gammla powni =) <3 the world keeps getting smaller

Av Alexandra - 16 september 2008 21:57

Will you come home and stop this pain tonight?
stop this pain tonight...


I miss you so much my darling... Varför ??


Du var så bra på att dölja saker... lixom en annan jag vet. Hur ont du än hade så kämpade du ändå på. Helgen före det började gick du perfekt. Aldrig hade ett ridpass gått så bra det var verkligen som om du gav allt då...


I miss you <3 and all the others too...

Och det är alla minnen som gör det svårt... 

Av Alexandra - 16 september 2008 16:52

Ja, igår var jag ju som sagt och red på KRF ^^ Red en lite poa vid namn Summer Charm eller Sommar som hon kallas =) jätte fin lite ponny, henne rider jag gjärna igen!! =)


I dag var jag totalt omotiverad, låg kvar i sängen till 20 i åtta innan jag pallade mig upp x) så 5 i 8 gick jag te skolan, matte som var första lektionen va bara tråkig, Jag fattar verkligen INGET av det vi håller på med... Hur faaaan ska jag klara matte B ?? Det är en jäävligt bra fråga !


På efter middagen då vi hade holmen for vi iväg te Siknäs nära töre och for hem te Maria, hon hade 3 små fölisar, 2 1års hingstar, 3 nordsvensk ston och 1 halvblos sto =) jätte gulliga och vissa var väääldigt runda om magen x) haha, sen for vi te holmen och tog in hästarna ^^


Gissa hur vi färdades mellan siknäs och kalix =) MEN KO BUSSEN xD haha


Har suttit och nött Placebo i dag x) haha under alla hål, sköönt men mobilen tbx ^^

Ovido - Quiz & Flashcards