Alla inlägg under december 2008

Av Alexandra - 30 december 2008 22:29

saknar den tiden... var inte rädd, kände mig aldrig någonsin osäker. Nu är jag osäkrare än någonsin...  valde jag rätt ? Gillar Caysa mycket mycket ska inte säga annat men Britney var en helt annan sak, jag visste vad hon skulle göra, jag visste hur hon reagerad på saker och ting och jag visste precis vad jag skulle göra om nått hände. Caysa, jag är int osäker så att jag är rädd för att hålla på med henne nej nej, men osäker på andra grejjor. Men antar att det blir bättre med tiden då jag lärt känna henne ? jämför jag bara Caysa med Britney. Åh vad jag vill ha tillbaka min ponnii. vill att allt ska va som förr... tur att det snart är nyår. Hoppas så att detta år som kommer blir bättre. 08 har vart ett rent helvete, utom att jag fick Caysa gillar hästen nå grymt mycket men som sagt jag känner henne inte fullt ut ännu som jag gjorde med Britney...


mamma går mig så på nerverna !!

Av Alexandra - 30 december 2008 16:01

red ut med monica och bellman i da , bus hesten skötte sig faktiskt över förväntan x) nä hon va fin men fick några hopp, men vart en kortis för det var lite tidsbrist som vi redan hade men sedan vart det ännu mer pga. av ja lite problem, så störande men synd om hästen alltså. vad tänker vissa människor med ?


nu sitter ja åh väntar på mamma,, och på att få se nästa avsnitt av gossip girl :P bra bra serie :)


sen i morron är jag i boden typ en snabbis xD innan det bär av te kåbban. på nyårsafton asså !! synd om mig :( men pappa ska beställa häst grejjor :D de blir typ min julklapp men det är bra, för det är ganska mycket xD haha


nån som nött twilight serien lite för mycket kanske ? xD

Av Alexandra - 28 december 2008 14:20

nu e jag död, less på stall jour, nåjaa i dag behövde vi bara ha morgonen för vi hade lunch, middag och kväll själva men ändå morgonen är väääärst av allt med stalljour, och på onsdag har jag morgon och lunch, kommer ju vara dööd.


fixx , sen dra en sväng ner te kalix city xD haha, det är en såån stor stad asså, jag lovar.


fan vad less ja va på caysa i dag ! blä söta hästkrake.

Av Alexandra - 27 december 2008 22:26

nu har mamma gått och lagt sig så nu måååste jag oxxåå, bara för hon int kan sova när jag är vid datan och håller på, döö.


feels like a big part of me is missing... and i will never be hole again. I lost you and i know you'll never come back. I miss you my friend, forever.



ponny </3 miss you as hell too...

heest <3... but i must stop compere you



Av Alexandra - 27 december 2008 21:24

jag ser hemsk ut, men så går det när man sover 5 timmar sen upp i stalle heela dagen lång, från 7 te halv 9 på kvällen, eller nja va hem typ 1-2 timmar mitt under dagen men då satt ja vid datorn xD


red ut med frida i dag fast bara en kortis sen red vi lite i ridhuset , poa <3 va och handla i dag, nos och nackludd och grimma och nå sår rengörande (som min häst får brodd sår behövs deee) så :) hon vart ju rikigt söt nästan xD dock ville hon int ha öronen frammåt fick muta lite med ett äpple x) sötischen ^^


När jag hör din röst <3

Av Alexandra - 26 december 2008 23:16

ponni hest <3, ja vätrinären ska kolla på hennes bakben när hon ändå ska ge hon vaccin åh sånt skit nu snart. blää hest vad har du gjort? ja hon måste ju ha sträckt sig eller nå för som sagt hon är ju int halt halt men hon tar icke ut steget och är som ja,,, stum och ja oren i gången. bläää , men ska hållas igång, det känns ju jätte kul. men säkert inget allvarligt.

Av Alexandra - 25 december 2008 23:45

men fan nu ids jag int skriva om min intressanta dag, försökt 2 gånger men såå händer nå, typ internet dör när jag klickar på spara eller råkar klicka bak ? men jag ska bara sudda en bokstav och datan får ett frispel och backar en sida, moooooooorr.  nu ska jag återgå te att se filmen. dumma data.


kan medela min häst va knas i dag, ids int skriva om hela den händelsen igen. men hon va oxå jävlligt fin när hon gick.



Av Alexandra - 25 december 2008 11:01

Fick typ pengar pengar pengar, volymemaster, tröjja, prenentkort m.m, sen ska jag få yttligare av pappa och mita på nyårs för dom är i Vimmerby nu :) Nu ska jag packa ihop allt för tolv går bussen te kalix =) då när jag kommer dit ska jag försöka ta mig te stallet vilket kommer bli typ omöjligt men ja i värsta fall får jag väll gå båååda vägarna dit, jippiii eller int. men det löser sig nå :) hoppas vi ^^


Nu är detta året snart slut, hoppas verkligen 2009 blir ett bättre år.

Ovido - Quiz & Flashcards