Alla inlägg under februari 2009

Av Alexandra - 28 februari 2009 22:20

Kan börja med att säga att C va bara för soet i dag <3 älska hästen alltså :P helt jävla fin, aningen seg men hon är så avslappnad och mjuk nu, ja ibland x) ibland kan hon spänna till lite :) swt <3


Sedan ja de tog bara dryga 50 min att gå te stallet så va int så hemskt ;) lite kallt om kinderna men men :) Sedan tjäna jag 200 spänn ^^ känner mig nästan rik då de är typ de jag har xD haha



it´s never gonna be

like i want it to be


Tömkörningen med en annan låt, som nu verkar funka x)

Av Alexandra - 28 februari 2009 10:17

nu ska jag byta om, laga mat sedan gå till stallet så kaanske jag hinner rida men tvivlar på de. Sen gammelgården i kväll.

Kanske ska bråka lite med youtube oxxå och försöka ladda upp filmen igen men med ett annat ljud så kanske de funkar.

Av Alexandra - 27 februari 2009 20:55

fick jag poan pass i allafall, så nu har jag då typ fixxat alla papper för att vara med nästa lördag, fan typ 1 vecka kvar :S hjäääääälp


Vi tömkörde i dag, fiiilm kommer, eller de va mest bilder men lite film vart de x) Min lilla kamera är liiite störd efter några incidenter (A) :P Poan var mkt matchande i allafall :P(till skillnad från igår XD)


Vart i gammelgården i dag hos kennet och marie och deras 3 ungar, typ gaa, barnvakt åt dom i morgon xD haha det kommer ju tyyp gå bra eller nått ^^ Ungarna är tyyp galna xD haha



Av Alexandra - 25 februari 2009 12:45

Någont skillad man är alltså, vaknar av att moa ringde från bussen och fråga vart är du xD typ nån minut i 8, busse går ju som sagt 10 i 8. Så vart springa och hoppa på bussen vid sjukhuset typ , Skills, så han aldrig riktigt vakna upp innan de va dags för åh rida. Trött och hungrig va man. Kunde inte äta heller sedan på bussen för hade så cp ont i magen för jag inte ätit eller drukit nå, men drak min festis och sedan laga jag mat när jag kom hem som jag fick i mig. Vill inte få så jag blir totalt säng liggande igen-.-


Hoppade gjorde vi och åthelvete med det alltså!. Urk vad hemskt. Nä nu ska jag lyssna på musik och sedan se på One tree hill när min kära data vill sammarbeta^^

Av Alexandra - 24 februari 2009 21:44

Sitter och grubblar om jag ska anmäla mig eller icke. Blir int klok. Anmäler jag mig kan ja ju stryka mig i allafall om så blir fallet och annars om jag efteranmäler mig i mån av plats så är de ju de de måste gå + jag måste starta först då så nee. Fast med min tur så blir de väll så om jag är med att jag ändå är först på nå vänster ^^


Härlig dag, skippa matten som jag tänkte gå på jag orkade bara inte, i stället låg jag och såg på One tree hill x) Sedan så Holmen då :PP Fan vad härligt alltså vi red ut och gaaa perfekt väder, sol och typ varmt som fan :D så vi for och snöplumsade självklart fick jag lilla Errac ;) Maria fotade även , haha ^^


Sedan orkade jag absolut inte vänta till 8 på att rida så for ut i stället, dock va de ganska mörk då men det va härligt oxxå, C va så fin :) <3 Sedan så va de lite stress men tog mig hem foort ;)

Av Alexandra - 23 februari 2009 21:49

Det snöar i dag, och int fan lite.

Ja farfar åkte in på sunderbyn i fredags, och söndag efter Ulken får jag veta av pappa. Nåja han åkte hem i dag men ga.


Fina jävla häst <3 Såå grymt fin i dag förutom bakbenet, det va ... ja inte jätte bra men inte jätte dåligt, vetefan alltså. Kajsa kommer då på torsdag men anmälnings tiden går ut onsdag, blir nog att skippa tävlingen. Men det vill jag icke. Åh får se hur hon är i morron, ja om ja rider men måste alltså. Även om det kommer sluta med att jag får gå hem.


Ska även palla mig till matten i morgon, för måste få hjälp. Alla andra kommer tyyp skippa men jag kan inte, prov direkt efter lovet så.


it´s not ok

Av Alexandra - 23 februari 2009 00:11

Kan inte sova, mår illa, eller ja inte på det viset att jag är sjuk. Men en klump i magen som inte försvinner. Problem på problem byggs upp och aldrig tar jag i tur med dom. Eller jag kan rättare sagt inte.


Jag pallar inte detta nå längre

Av Alexandra - 22 februari 2009 22:25

Nu känner jag behöver lov, vill sova. Orkar verkligen inte skola men måste, har missat och missar hela tiden så, dock har jag icke svenska grejjen färdig till i morgon men men. Orkar verkligen inte, såg lite heroes nyss och nu ska jag sovaa.



every time i look for you


Sov gott, ska försöka stiga upp någorlunda i tid :P

Snygg bileeeen :PP

Ovido - Quiz & Flashcards