Alla inlägg under november 2008

Av Alexandra - 30 november 2008 22:22

1 arbete färdigt och in sickat, 1 kvar ... less.


 <3

Av Alexandra - 30 november 2008 18:12

jamen den fastnade på hjärnan x)

jobbig dag, allmänt trött, måste plugga. snacka om att först stått ute 1½ timme i snöstorm att det var skänt med en lång varm dusch <3 :P


hästen <3 :) var ganska fin, men kändes att vi kom åt hon o igår, men ja var fin men hade en ryttare som int orkade rida för 5 öre xD haha, trött och stel som fan xD red te musik så lyssnade på den oxxåå :P ska bränna en egen skiva så han man med egna låtar :P hehe ^^


nu skaa jag försöka plugga och jag mååste xD

Av Alexandra - 29 november 2008 13:13

Hästen var nå GRYMT fin i dag <33 känts lite knasigt i veckan och nja int gått så bra att rida henne eller jo bra om ja jämför hur det gått på holmen xD haha

Men hon var så grmt fin och damp jag får <3 bäst bäst bäst :) <3


kan int sluta störa mig på att han är såå grymt snygg heller ! hur fan ska man palla att vänta tes nästa film kommer ut?! jag kommer ju döö x)


nu blir det chill och gå ner te stan sedan vi 7 tebax tee krf :P åh skrämma livet på alla xD dock kommer jag ju typ börja asgarva men det var ju en annan sak x)

<3

Av Alexandra - 27 november 2008 11:25

What if I’m not the hero? What if I’m ... the bad guy?


Av Alexandra - 25 november 2008 16:48

Missnöjd som fan... fick bara vg på mitt holmen prov, men får väll lite skylla mig själv men ändåå åh jag ville ju ha mvg på det men gaa.


Men asså han är så jävla snygg <3 dregel.

Nu ska jag byta om jag dra te min väldigt söta poa hest =)



<3

Av Alexandra - 24 november 2008 22:32

allvarligt måååste se Twilight ! men det verkar icke gå... :/ måste måste måste. Nå så grymt snygg han är alltså , <3


Förövrigt så kan jag typ int äta nå, lite granna. har en jävla blåsa på tungan (haha xD) och under, den gör nå jävligt ont, ajaj.


Btw var ensammen på matten i dag XD haha hade dessutom läraren och praktikanten där så ja jag fick då den hjälpen jag behövde xD och det var massor, prov i morgon kommer ändå gå åt helvete x) nåja.


Ja min lilla Caysa, hon kändes något stel i dag, och till en början jäävligt seg :S int likt hon men ja det funkade väll ganska bra mycket ställa och börja och när hon började släppa så självklart skulle Dante och Pampiir gå ut  från ridhuset och hon blir helt galen ! och ändå vart hon ju int själv kvar xD hon hade ju Bellman där så ja. Avmaskade hon i dag, gick bra hon åt upp allt så snällt så x) Torsdag eller fredag kommer vätrinären ut :P blir det torsdag under skoltid kommer jag ta ledigt den tiden. hon är grymt jobbig att vaccinera kan jag ju medela xD men men det löser sig nog ^^


Av Alexandra - 23 november 2008 21:32

Måste se filmen så är det bara !! Han är ju såå grymt snygg oxå !! :D


I helgen var det då Ulken, var väll helt ok^^ fick sova på hotell men ja...


Men blir kvar här... pappa var nå grymt sur kan i torsdags kan jag ju medela, men dom lyssnar aldrig på mig ? 


åh nejj... vi har möte om julshowen i morgon ! FAN oxå det glömde jag ju bort... där sprak det att hinna rida i ridhuset då.

Av Alexandra - 20 november 2008 22:11

3dje gången i dag som jag börjar hicka xD nåågot less ... det är svin kallt, lver allt.. burr vad jag längtar te sommaren . I morgon är jag ledig och det behövs, får åka te holmen om jag vill men måste plugga te ulken och ska rida för cissi och ja det var nått mera oxå, jo just det missar int så mycket för dom ska hoppa xD


plus jag har svin ont i halsen och den där jävla hickan vägrar ge sig!! morr, inget funkar juuu :(

Ovido - Quiz & Flashcards